Hejsan!

Tja!!

Här skriver jag om allt möjligt och försöker uppdatera så mycket som möjligt, kommentarer uppskattas!

torsdag 18 februari 2010


godmorgon bitches.
bjuder på lite bilder jag tog för ett tag sedan.
jag gillar dom, inte för att det är sådant jag brukar fotografera, men men :).
idag försov jag mig, igen. näst sista dagen på praktiken och jag ligger hemma och sover.
duktigt va?
njea inte direkt, om ett tag ska jag gå och borsta tänderna, sen städa.
 vid 17.00 blir det att dra ner till fotocirkeln, ska bli nice. men lite nervöst med tanke på att jag kommer träffa ***** då. vem vet, kanske blir catfight? ;).
ne, det blir det nog inte. kommer nog bli att vi snackar som vanligt tror jag.
kanske drar upp till Angelica ikväll, vi måste ju planera Lördagen ;)).
hehe.

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar innan jag börjar städa.

xoxo, Alexandra.
- lalalala, fjärilar i magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar