Hejsan!

Tja!!

Här skriver jag om allt möjligt och försöker uppdatera så mycket som möjligt, kommentarer uppskattas!

måndag 15 februari 2010

Trötter.

jag borde börja lägga mig tidigare på kvällarna, speciellt eftersom jag har praktiken att sköta. försov mig idag, sen hittade jag inte mitt busskort,
så beställde smsbiljett men den fungerade inte. så irriterande.
så funderar på om jag ska jobba på onsdag istället då jag inte kunde komma dit idag.

är jättetrött, men jag får skylla mig själv.
just nu sitter jag här och dricker kaffe, ska snart börja städa lite i mitt rum hade jag tänkt mig.
lånade en inredningsbok eller vad man ska säga på biblioteket sist jag vad där med Emil, jag har några få bra ideér, kommer antagligen att lägga upp bilder här senare idag eller imorgon.

är inte så mycket för att sitta vid datorn längre,
jag har umgåtts med folk snart 2 veckor i rad. det har varit riktigt roligt.

har lite fotoideér också,
ska kanske utveckla dom och ta bilder idag om jag orkar :).


xoxo, Alex.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar