Hejsan!

Tja!!

Här skriver jag om allt möjligt och försöker uppdatera så mycket som möjligt, kommentarer uppskattas!

onsdag 17 februari 2010

MIN MOBIL ÄR DÖD...

iaf batteriet, så nu får jag använda en irriterande jävla liten grå samsung som verkligen suger.
wtf liksom =(.. 
--------------------------------
På lördag drar jag till Norrköping, kommer bli riktigt trevligt ;).
btw så hittar jag inte mina glasögon, minns inte vart jag la dom igår innan jag somnade till Oskars ljuuuva stämma. <- jag somnade i telefon, för första gången någonsin. haha.
-------------------------------
sitter här och dricker kallt kaffe & funderar.
tänk om jag misslyckas så totalt med mina drömmar att jag
sitter där i kassan på konsum, med 5 ungar väntandes hemma, en vanlig volvo och ett kasst äktenskap? oooh hemska tanke ><.
jag vill bo utomlands, arbeta som fotograf, resa runt, ha ett jävligt kreativt liv. fattar ni?
-------------------------------------------
v. 9 börjar jag praktik hos en massa 1 åringar på Dagis.
kommer nog bli nice. nice bajs.
------------------
Btw, gött att vi kunde snacka igår! <- du vet vem du är ;).
-----------------------------

FRUKOOOOOST.


pusshej!

xoxo, Alex.

Ps. jag saknar oskar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar