Hejsan!

Tja!!

Här skriver jag om allt möjligt och försöker uppdatera så mycket som möjligt, kommentarer uppskattas!

onsdag 17 februari 2010

There's no other way to better say, i love you, i love you.

vad ska alla hitta på idag då? jag ska snart äta frukost (ne, har inte kommit så långt sedan sist jag uppdaterade, haha).
får jag fråga en sak, är min blogg tråkig, med tanke på att jag knappt lägger upp bilder?
kanske borde bättra mig med det.
sen efter det ska jag nog ringa till Finaste <3.
och vänta på Posten för fru sa att hon skickat ett brev till mig, oh, jag längtar. hennes brev har alltid förgyllt mina dagar. visst är det roligt att få riktiga, handskrivna brev?
jag älskar det iallafall, jag ska svara på Josefines brev idag, och sen skriva ett brev till min storasyster.
ne, nu ska jag spela colors in the sky på facebook. hehehehe.

Xoxo, Alex.
- funderar på om jag ska tillåta alla att kalla mig alexandra igen xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar