Hejsan!

Tja!!

Här skriver jag om allt möjligt och försöker uppdatera så mycket som möjligt, kommentarer uppskattas!

onsdag 3 februari 2010

MAX ANDERSSON.


jag ville bara säga att du betyder så sjukt jävla mkt för mig.
och jag vill att vi ska kunna ha en såndär vänskap mellan kärlek & vänskap igen.
för vi var verkligen mer än vänner.
du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta, no matter what.
jag älskar dig med hela mitt hjärta och lite till.

"We'll find the perfect place to go where we can run and hide
I'll build a wall and we can keep them on the other side"


Puss på dig.
<3




1 kommentar:

  1. Aaw :')
    Vi har alltid haft kärlek imellan oss och det har alltid känts lika bra.
    Jag har och kommer alltid älska dig och du kommer alltid betyda väldigt mycket för mig, för du har gjort så otroligt mycket för mig och jag är så tacksam (: <3

    SvaraRadera